Saturday, April 25, 2009

To me...NORHAYATI BERAHIM = SIDNEY SHELDON


Keletihan meronda booth, kami lepak dengan selambanya di kaki lima sambil membelek buku!

Setiap tahun, aku dan sepupu2 mesti akan bertemu di KLIBF ni. Dah macam event tahunan pun iya juga! Kebetulan depa ni semua sekepala dengan aku, semuanya kaki sastera dan ulat buku! Dan setiap tahun aku kena belanja depa makan sebagai upah tolong mengangkut buku-buku aku yang berat. Tahun ni Yahya (sepupuku, anak Mak Teh) jadi mangsa. Tapi aku rasa macam satu kenikmatan dikelilingi buku-buku. Cuma tahun ni aku bajet kecil aja...disebabkan next week dah nak terbang ke Beijing...jadi aku harus cut perbelanjaan bacaan aku. Buku-buku PhD ada juga aku beli tapi tak banyak pilihan.

Aku, CT, Yahya and penulis buku berkaitan sulaman, Pn.Rosita. Siap dia yang minta bergambar ngan kami...
CT, aku, Sarah, Yahya and Aishah (depan) bergambar dengan Sasterawan Negara A. Samad Said...bertuahnyaa...
Nilah saat paling berharga pada aku. Dapat akhirnya aku bergambar, bersalam and dapat signature Norhayati Berahim (NB). Selama ni aku memang collect hampir semua novel-novelnya...tapi semuanya aku dah baca! Aku cakap dgn CT, next year akulah yg akan duduk dan sign buku orang. Sepatutnya dah bertahun-tahun lepas aku duduk sign buku peminat...tak tahu apa yang menghalang aku selama ni...

Pada aku, novel2 NB belum ada yang tak best! Semuanya best! Sama juga dengan Noor SUraya, except time kami ke gerai Jemari Seni (JS) Kak Su pergi solat! Tapi aku tak terkilan sebab tahun lepas dia dah tandatangan Surat Ungu Untuk Nuha.

Memang enjoy la harini!

No comments:

Post a Comment